Hatar skolan

Just nu hatar jag verkligen skolan! Vi har haft så himla mycket läxor denna veckan, så har inte orkat skriva. För det har verkligen tagit på krafterna. Men nu är jag iaf klar med det värsta. Skrev nyss klart so uppstatsen, blev på 5 sidor med innehållsförteckningen. Duktigt av mig ;) Hatar att ha enskilt arbete, så brukar inte lägga ner så värst mycket tid på dom, men en posetiv sak är att vi slipper ha prov i det äment denna terminen :) Förövrigt va dagen riktigt slapp. Hade bad på morgonen men har fortfarande ont i halsen, så slapp va med. Så fick gå en sväng ute. Sen hade vi englska och halva lektionen gick åt till vårat läxförhör, så slapp arbeta så mkt ;) Sen hade vi typ 30 min so för sen skulle vi till gymnasiet på info. Så alla lektioner slutade vig 5 över 11 ;) Träffade några man kände bls Amanda och Mimmi <3 Va så sjukt länge sen :) Sen var vi där resten av dagen, seg var det men bättre än lektioner^^  Gick på info om samhäll och hantverk. Vet ju redan var jag ska gå så jag bara hängde med Sofia :P Det är val ungefär det som har hänt idag åkte till Erik en stund efter skolan <3 Skulle igentligen följt med Becca hem och fixat håret igen, men hon var sjuk. Men nu ska jag plugga på tyska för vi har förhör på glosor, och jag har inte börjat än :P

Ha det bra puss ♥

Kommentarer ;
Postat av: Anonym

vad ska du gå ? :P

2009-11-13 @ 14:31:55
Postat av: Frida

Hotell och resturang :)

2009-11-13 @ 17:05:22

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin