Sabbis inlägg

Blir ett sabbt inlägg innan jag måste skriva min bokredovisning. Är det sista jag ska göra sen skriva ut och sen klart med allt :D Så skönt idag blev jag klar med allt på slöjden och hann börja på nästa termins arbete också. Läste klart boken nyss så den ska skrivas. Skrev klart son nyss så den ska skrivas ut, och har läst sidorna typ 3 gånger idag :P Duktig jag känner mig nu ^^
Förövrigt hat magen faktist börjat bli bättre och snart är det jullov så dår lugnar allt ner sig :) Och så är det helg imon :D Såå himmla skönt! Imon vet jag inte vad som händer och på lördag blir det nog att träffa Amanda gumman =) Sjukt länge sen. Men nu hinner jag inte skriva mer, puss ♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin