Om helgen

Helgen va rikigt bra :D I fredas blev det filmkväll med Erik och Joakim, sen hände det inget mer :P
Lördagen blev det party med Jimmy,Becca,Bogar,Cc,Rikard och Kim roligaste på länge ;) Fan vad jag och Becca skrattade :P Skulle igentligen inte dricka för jag körde moppe, men den blev det så jävla halt ute så kunde inte köra så då passade man på ;) Men roligt va det, trots att man inte minns så mkt hah ;P

Söndagen bestod av att baka :P Gjorde cupkakes (stavning?) och sen typ inget mer åkte till Jimmy för skulle hämta moppen och så va Becca kvar där så va där i typ 10 min :P

Hörs imon,puss ♥

Hittade en bild på mig och Becca innan ett disco i början av sjuan :P


Kommentarer ;
Postat av: amanda gröhn

åh saknar er.

2009-12-16 @ 19:50:10

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin