Inte nu igen...

Fan också magen har börjat krångla igen :s vill inte gå igenom allt igen... Åkte iaf hem från skolan igår för att det gjorde så ävla ont, är inte helt okej idag heller men gick för att vi skulle ha prov som förövrigt gick skit.
Och nu sitter jag och pluggar so.

Red en liten sväng med mamma idag skulle ridit med Matilda och en till som ska börja ha tella troligtvis men ingen av dom kunde :P Mamma skulle haft Guzzler men han hade tappat en sko så hon fick ta Tella vilket hon inte va så jätte glad över :P Men det gick bra blev bara en liten sväng för det blir ju mörkt så snabbt på vintern :( Men sen när vi kom tillbaka skulle mamma visa Annika ett "knep" hon hade lärt sig idag för att stanna henn (hon är väldiggt svår stannad ute:P ) så hon red runt lite. Sen skulle jag tästa för om inte det funkar med den nya så ska jag troligtvis hjälpa till så jag fick testa henne i dressyr, och det gick faktist bättre än väntat första gången jag red henne :P Så funkar det inte så ska jag försöka hinna med att rida till henne lite så hon kanske lugnar sig lite, för just nu är det bara springa som gäller. Så får se hur det går om det blir något ;)

Men nu ska jag läsa vidare till provet, puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin